Ne căutăm coleg/ă care să ne ajute în gestionarea relației cu angajatorii din proiectul „Solidaritate fără frontiere ( normă întreagă, contract pe perioadă determinată).
Atributii:
- disponibilitate de a lucra alături de noi pentru o perioadă determinata de 1 an (cu posibilitatea de extindere a contractului după această perioadă);
- studii superioare;
- cunoștințe de legislație cu aplicare în domeniul resurselor umane, avantaj;
- avantaj experiența în vânzări;
- cunostințe medii limba engleză;
- cunostințe operare MS Office (în special Excel și calcul tabelar);
- abilități de organizare, prioritizare și multitasking;
- bune abilități de comunicare și relaționare;
- atitudine proactivă, deschisă, onestă și pozitivă;
- răbdare și plăcerea de a lucra cu oamenii;
- gestionarea promptă a solicitărilor primite din partea angajaților și a echipei de management;
- întocmirea de rapoarte diverse, specifice activității de resurse umane;
- asigurarea suportului în procesul de recrutare și selecție a candidaților.
Asteptam CV pe adresa cariere@atelierefarafrontiere.ro, pana la data de 15 septembrie, 2023. Doar persoanele considerate eligibile vor fi contactate pentru continuarea procesului.