Ne căutăm coleg/ă care să ne ajute în gestionarea relației cu angajatorii din proiectul „Solidaritate fără frontiere ( normă întreagă, contract pe perioadă determinată).
 
Atributii:
  • disponibilitate de a lucra alături de noi pentru o perioadă determinata de 1 an (cu posibilitatea de extindere a contractului după această perioadă);
  • studii superioare;
  • cunoștințe de legislație cu aplicare în domeniul resurselor umane, avantaj;
  • avantaj experiența în vânzări;
  • cunostințe  medii limba engleză;
  • cunostințe operare MS Office (în special Excel și calcul tabelar);
  • abilități de organizare, prioritizare și multitasking;
  • bune abilități de comunicare și relaționare;
  • atitudine proactivă,  deschisă, onestă și pozitivă;
  • răbdare și plăcerea de a lucra cu oamenii;
  • gestionarea promptă a solicitărilor primite din partea angajaților și a echipei de management;
  •  întocmirea de rapoarte diverse, specifice activității de resurse umane;
  • asigurarea suportului în procesul de recrutare și selecție a candidaților.
 
Asteptam CV pe adresa cariere@atelierefarafrontiere.ro, pana la data de 15 septembrie, 2023. Doar persoanele considerate eligibile vor fi contactate pentru continuarea procesului.