DESCRIEREA POSTULUI
Postul presupune responsabil reconditionare IT sef serviciu
CONDIȚII SPECIFICE OCUPĂRII POSTULUI
Studii medii, preferabil, tehnice
Experiență minim 2 ani
Competențele pedagogice și lucrul anterior cu persoane vulnerabile reprezintă un avantaj
CALITĂȚI COMPETITIVE
Aderarea la proiectul, misiunea și valorile Asociației
Cunoștințe în Microsoft Excel
Cunoașterea programelor de contabilitate și gestiune ar fi un plus
Ușurință în a lucra cu cifre
Răbdare, atenție la detalii, capacitate de analiză
Calități organizatorice
Calități relaționale și spirit de echipă
Disponibilitate, autonomie, reactivitate
RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI DE MUNCĂ
- Organizarea activității, respectarea obiectivelor de producție a departamentului recondiționare
- Planificarea activității de producție și respectarea obiectivelor termenelor, procedurilor
- Coordonarea echipei salariaților în inserție și îndrumarea lor
- Implicarea în activitatea socioprofesională și participarea la evenimentele extra-profesionale
Se asigură că operațiunile făcute sunt corecte și corespund cu documentele
Introduce datele și prelucrează toate operațiunile de gestiune (intrări, ieșiri, transferuri)
Pregătește documente pentru diverse raportări și le înregistrează în situațiile solicitate, după caz
Participă la ședințele de producție (ordinea zilei, minuta, etc.) sub coordonarea directorului de producție
Participă la ședințele de echipă și la cele plenare
Participă activ la evenimentele asociației: ceremonii, proiecte de solidaritate, activități de socializare.
CONDIȚII
Adresa: Sos Olteniței, nr 105 (Curtea INTEC), sector 4, Bucuresti
Contract individual de muncă pe durată nedeterminată
Atelier de inserție, Șos. Olteniței nr. 105, sector 4, București
Contract de muncă pe perioada nedeterminată
Salariu de încadrare 6837 lei, tichete de masă 30 zi, decont transport 140 lei lună
Program de lucru: lu-vi, 08.00-16.30
Așteptăm CV pe adresa cariere@atelierefarafrontiere.ro, până la data de 30 iunie 2024.
Doar persoanele considerate eligibile vor fi contactate pentru continuarea procesului.
Te așteptăm în echipă!