Dacă ești dedicat cauzelor sociale și vrei să sprijini angajabilitatea persoanelor dezavantajate pe piața muncii te așteptăm în echipa Asociației Ateliere Fără Frontiere! Căutăm coleg/ă cu normă întreagă, pe durată nedeterminată.
Cum aplici pentru a deveni consilier la Ateliere Fără Frontiere?
Trimite-ne o scrisoare de intenție alături de un CV la adresa cariere@atelierefarafrontiere.ro până pe 16 iunie.
1- Managementul financiar al proiectelor cu finanțare publică.
2- Relaționarea și coordonarea activităților sub supervizarea managerului de proiect.
3- Responsabil pentru operatiunile, coordonarea si raportarea financiara
4- Imbunatatirea gestionarii bugetelor si cheltuielilor pe proiecte, ateliere si tipuri de activitati. Coordonarea procedurilor financiare si conformare legala
5- Pregătirea componentei financiare a contractelor din cadrul proiectelor
6- Administrarea bugetelor conform regulilor finanțatorului
7- Pregatirea auditurilor externe pentru proiecte
8- Asigurarea raportarilor financiare si monitorizarii bugetare conform instructiunilor finanțatorului și cele primite de la directorul general
9- Relaționarea cu contabilul pentru efectuarea platilor prin banca prin internet banking pe baza aprobarii prealabile a directorului
10- Relaționarea cu office manager care efectueaza inregistrari de contabilitate primara, clasare de documente si arhivare pentru proiectele respective
11- Organizarea bugetului asociației pe proiecte și surse de finanțare
12- Coordonarea proceselor de achizitii în cadrul proiectelor Asociației, în conformitate cu anexele la contractele de finanțare, procedurile și ghidul de achiziții
13- Urmărirea achizițiilor conform Planului de achiziții și bugetului fiecărui proiect. Actualizarea Planului în funcție de toate modificările derivate din ajustările bugetelor pe proiecte.
– Master sau studii superioare in Gestiune financiara sau Audit/Controlul gestiunii
– Experiență de minimum 2 ani in gestiunea administrativa si financiara a unui ONG sau IMM
– Experiență în gestiunea administrativă a resurselor umane și în aplicarea procedurilor administrative
– Aderarea la proiectul si valorile asociației Ateliere Fără Frontiere
– Riguros(oasă)
– Buna cunoaștere SAGA, Excel si Microsoft Windows / Office în general
– Buna cunoaștere a limbii române și engleze ; franceza ar fi un plus
– Buna cunoaștere a legislației românești, Cod fiscal, codul Muncii, legislația privitoare la IMM si asociații nonprofit
– Capacitate de organizare a muncii în manieră autonomă
– Noțiuni de gestiune financiară de proiect
– Spirit de echipă și motivare, spirit de sinteză, capabil să facă propuneri, spirit de inițiativă
– Atitudine fermă, capabil să își facă respectat punctul de vedere
- Locație: Ateliere Fără Frontiere – sediul din Șos. Olteniței, nr. 105, sector 4, București
- Tichete de masă, decont transport
- Prime, bonusuri de performanță în funcție de context și resursele organizației
- Cursuri și sesiuni de dezvoltare personală, schimburi de experiență, vizite de lucru etc.
- Evaluarea performanței în funcție de gradul de retenție și răspunsul la solicitările profesionale
- Activități lunare de cunoaștere a echipei
Așteptăm CV și scrisoare de intenție pe adresa cariere@atelierefarafrontiere.ro, până la data de 16 iunie. Doar persoanele considerate eligibile vor fi contactate pentru continuarea procesului.
Te așteptăm alături de noi!