Vrei ca munca ta să aibă un impact real în viețile celorlalți?
Dacă ți-ar plăcea să contribui la dezvoltarea economiei sociale și circulare, locul tău este la Ateliere Fără Frontiere (AFF). Nu avem cape de supereroi/ne, dar ne propunem să schimbăm lumea. Misiunea noastră este integrarea profesională, socială și civică a persoanelor vulnerabile.
Cum aplici pentru a deveni manager dezvoltare la Ateliere Fără Frontiere?
Trimite-ne o scrisoare de intenție alături de un CV la adresa cariere@atelierefarafrontiere.ro până pe 12 martie.
Te invităm să faci parte din echipa noastră, dacă îndeplinești următoarele condiții:
- Crezi în oameni și în puterea acestora de a schimba;
- Dorești să dezvolți un business altfel, cu grijă față de oameni și mediu;
- Ești curios/oasă despre cum funcționează întreprinderile de economie socială și circulară;
- Știi să-ți găsești drumul și prin aplicațiile Google Drive și prin suita Microsoft Office și crezi că te-ai descurca cu un sistem CRM;
- Înțelegi că sustenabilitatea unei organizații înseamnă relaționare, parteneriate și încredere.
- creșterea portofoliului de parteneri ai atelierelor educlick – colectarea deșeurilor electrice și electronice, remesh – produse fashion sustenabile, bio&co – vânzări legume certificate bio;
- căutarea și atragerea partenerilor corporate;
- negocieri, consultații, încheiere de contracte cu partenerii și clienții;
- controlul marketingului și publicității partenerilor;
- participarea la expoziții și conferințe;
- menținerea unei baze de date a partenerilor cu un plan de dezvoltare;
- analiza și dezvoltarea canalelor de vânzare a produselor și serviciilor asociației din domeniul economiei circulare;
- stabilirea de relații reciproc avantajoase cu clienții strategici și noi;
- organizarea de vizite și acțiuni dedicate partenerilor;
- implicarea și promovarea partenerilor (sponsori, parteneri voluntari);
- coordonarea comunicării proiectelor și raportarea acțiunilor de comunicare în legătură cu specialist comunicare;
- realizarea de materiale și prezentări dedicate;
- redactarea rapoartelor pentru clienți și parteneri și transmiterea acestora la timp.
Vei lucra în departamentul de fundraising și dezvoltare, îndeaproape cu echipa de management a organizației și cu departamentul de comunicare, cât și cu divizia din producție.