
Dacă ești dedicat cauzelor sociale și vrei să sprijini angajabilitatea persoanelor dezavantajate pe piața muncii te așteptăm în echipa Asociației Ateliere Fără Frontiere! Căutăm coleg/ă cu normă întreagă, pe durată nedeterminată.
Alături de o echipă multidisciplinară, vei avea posibilitatea să îmbunătățești viața socială și profesională a persoanelor aflate departe de piața muncii (victime ale violenței, dizabilități, nivel educațional scăzut, situații sociale și financiare precare, etc) care vor să devină autonomi și cu un viitor mai bun.
Cum aplici pentru a deveni consilier la Ateliere Fără Frontiere?
Vă rugăm să transmiteți CV și scrisoare de intenție pe adresa cariere@atelierefarafrontiere.ro, pană la data de 25 august 2023. IMPORTANT: vă rugăm să specificați în subiectul mesajului aplicație Consilier de inserție.
Doar persoanele considerate eligibile vor fi contactate pentru continuarea procesului. Vă așteptăm în echipă!
Rolul principal al postului constă în sprijinul și îndrumarea persoanelor dezavantajate angajate de asociație, în vederea rezolvării situațiilor sociale, atingerii unor obiective de stabilizare și creștere profesională și formarii abilităților generale ale unui loc de muncă.
Consilierul urmează o metodologie de lucru și colaborează cu echipa în interesul celor dezavantajați.
Activitatea este documentată conform procedurilor și a managementului de caz pentru ca fiecare persoană sprijinită să devină independentă, pregătită pentru piața muncii.
Lucrează și apără interesul persoanelor dezavantajate.
Contribuie la activitățile de raportare, la organizarea de evenimente și alte activități ale departamentului social și ale asociației.
· Cunoștințe și experiență practică în proiecte din domeniul social, în comunități dezavantajate.
· Experiența de lucru în consilierea sau sprijinul acordat persoanelor adulte vulnerabile reprezintă un avantaj.
· Studii universitare în Științe Socio-Umane (sociologie, asistența socială, psihologie, etc).
· Un bun comunicator și o bună relaționare cu persoane dezavantajate și cu furnizorii de servicii sociale (instituții, ONGuri)
· Foarte bună organizare a activității, cu respectarea termenelor stabilite
· Capacitate de a lucra autonom, în scopul atingerii obiectivelor asociației
· Persoană dinamică, proactivă, orientată către soluții
· Spirit de echipă
· Abilități și competențe de operare PC (pachet Office)
· Cunoașterea limbii engleze (nivel mediu)
- Rigurozitate, atenție la detalii, echilibru
- Capacitate de organizare a muncii în manieră autonomă
- Spirit de echipă și automotivare, bună capacitate de sinteză, spirit de inițiativă
- Atitudine fermă, capabil să își facă respectat punctul de vedere
- Locație: Ateliere Fără Frontiere – sediul din Șos. Olteniței, nr. 105, sector 4, București
- Tichete de masă, decont transport
- Prime, bonusuri de performanță în funcție de context și resursele organizației
- Cursuri și sesiuni de dezvoltare personală, schimburi de experiență, vizite de lucru etc.
- Evaluarea performanței în funcție de gradul de retenție și răspunsul la solicitările profesionale
- Activități lunare de cunoaștere a echipei
- Răspunde ierarhic în fața coordonatorului departamentului social și al directorului de dezvoltare
Așteptăm CV și scrisoare de intenție pe adresa cariere@atelierefarafrontiere.ro, până la data de 25 august. Doar persoanele considerate eligibile vor fi contactate pentru continuarea procesului.
Te așteptăm alături de noi!