REtrospectiva remesh 2015

Pentru atelierul remesh,  anul 2015 a fost foarte plin, greu pe alocuri, dar frumos intru totul. Am reusit sa cream si sa vindem 12.000 de produse catre hypermarketurile Carrefour, UP Romania, Centrul National al Dansului, ROD Carturesti, Ambasada Frantei, HR Club, CeRe, HBO, Orange, ANPCDEFP, Dacia, Festivalul de Film Pelicam, Iulius Mall Cluj, Idea Bank, Trend Consult, Renault, Decat O Revista, Lateral, Uniter, WWF, The Syndicate si Asociatia Inima de copil.

Pe langa clientii corporate, am prezentat si vandut produsele remesh la numeroase targuri : AFB (aprilie, octombrie si decembrie), Summer Well (august), International Women’s Association (septembrie), targul de accesorii urbane de la mansarda Simbio (octombrie), targul prieteniei romano-franceze de la Jolie Ville (noiembrie) si targurile de Craciun organizate de British School, CCIFER si NOD Makerspace. In luna aprilie am organizat un workshop de reciclare creativa pentru angajatii Accor, cu ocazia evenimentului Planet 21 Day, iar in iulie am lansat geanta de bicicleta recycle in cadrul unui eveniment de prezentare a brandului remesh, cu workshop-uri de reciclare creativa si concert live.

Eroii nostri, Lavinia, Georgeta, Roxana, Dora, Claudia, Nicoleta si Doru, au reusit sa salveze de la ardere 4.800 de metri patrati de materiale publicitare iesite din uz si sa le dea o a doua viata, sub forma de genti, mape si accesorii de moda etica. Datorita lor am castigat premiul I la sectiunea “Protectia mediului in cadrul Galei Societatii Civile si am fost nominalizati la Gala Bucuresti TU, categoria “Ecologie”.

Tot in 2015 am avut parte si de cateva aparitii media : in numarul 4 al revistei Femeia, in cadrul articolului ‘Un viitor mai verde’ ; pe Prima TV, la Focus, pe 27 mai, reportajul ‘O afacere cu suflet’ (http://www.primatv.ro/stiri-focus/o-afacere-cu-suflet.html), pe IQAds in iunie (http://www.iqads.ro/articol/32381/cum-se-recicleaza-publicitatea-si-unele-destine) si in revista UNICA in octombrie. Mai mult decat atat, prietenii nostri de la Orange, care stiu unde trebuie sa ajunga bannerele lor la sfarsitul campaniilor publicitare, au facut un filmulet frumos ce prezinta transformarea unui mesh al lor in genti, portfarduri si penare :

Pentru 2016 avem planuri mari : reamenajarea atelierului remesh, crearea UPcycling Corner cu sprijinul UP Romania, lansarea unei colectii noi in colaborare cu un designer si angajarea a inca doua persoane in dificultate.

Cum ne puteti ajuta ? Comandand produse remesh pentru dumneavoastra sau compania in care lucrati ! Sunte unice, utile, pot fi personalizate si transmit un mesaj foarte important : protejarea mediului inconjurator si integrarea persoanelor excluse pe piata muncii.

Adauga un comentariu