Angajatii AFF incep cursurile de comunicare Adaugat pe July 7, 2015 de admin

0

Pregatirea si perfectionarea angajatilor nostri din insertie sunt elemente foarte importante in pregatirea lor pentru piata muncii conventionale si abilitatile de comunicare la locul de munca sunt vitale pentru ca acesti oameni sa se poata integra.

Astfel, in luna iunie, in cadrul proiectului Auchan-sa la o viata independenta, le-am pregatit colegilor nostri un curs de comunicare la locul de munca, organizat de Roxana Draghici, psihoterapeut, formator, facilitator grupuri de dezvoltare personala si fosta noastra colega de la departamentul social. Prin acest curs, colegii nostri vor invata ce inseamna comunicarea, cum sa se pozitioneze in relatiile de la locul de munca, cum sa fie asertivi atunci cand comunica, cum si cand trebuie sa aprecieze eforturile celorlalti din jurul lor si alte tehnici de comunicare cu clientii si, folosind perspective diferite, au invatat sa recunoasca tipuri de clienti si cum sa interactioneze si sa se comporte cu fiecare in parte.

Participantii au parcurs un “drum” de cateva ore plecand de la sine si ce pot sti despre ei, spre ceilalti. Au invatat ca a auzi, a asculta si ascultarea activa le influenteaza relatiile personale si de la serviciu. Au invatat ca oferirea de feedback pozitiv, recunoasterea prezentei si calitatilor celorlalti duce la imbunatatirea comunicarii. Asertivitatea este “a doua limba” care trebuie invatata atunci cand se urmareste comunicarea eficienta prin respectul fata de celalalt si prin abilitatea de a ne face auziti.

Proiectul Auchan-sa la o viata independenta are ca scop integrarea pe piata muncii a tinerilor aflati in dificultate aflati in parcurs de insertie socio-profesionala si sustinerea structurilor non-profit cu echipamente IT reconditionate in atelierul de insertie.

 

 

Comments

comments

Adauga un comentariu